zondag 19 augustus 2012

Liebster Award!


Kreeg ik daar zomaar de Liebster award, geweldig, dankjewel! Ik kreeg hem van Mirjam die net weer een nieuwe blog begonnen is, die ik ook zeker weer ga lezen (ik zal beloven iets vaker te lezen, iets waar ik de laatste tijd niet helemaal aan toe ben gekomen). En bovendien ook nog een opruimblog heeft. :D Thank you!

Voor degene die denken, wat is nou de Liebster award?
De Liebster award is een digitale prijs die wordt doorgegeven onder bloggers. Elke blogger die de award heeft ontvangen, geeft deze door aan 5 bloggers met inspirerende blogs. Blogs die het verdienen om in het zonnetje te worden gezet, blogs die meer aandacht verdienen, meer lezers. (en volgens de standaards op internet horen het blogs te zijn die minder dan 200 volgers hebben). Het is overigens niet verplicht om de Liebster door te geven, maar het is een mooie manier om andere bloggers te laten zien welke blogs jij waardeert.
And the winners are...
Als eerste geef ik een Liebster aan mijn lieve vriend Remco. Hij heeft een blog waarop hij laat zien dat hij elke dag een logo maakt. Hij is grafisch vormgever en op dit moment fulltime huispapa. Maar als iemand nog een vormgever nodig heeft, Remco kan je helpen ;-) Five Designs Every Week Project

De tweede Liebster gaat naar mijn vriendin Tilly. Zij is net begonnen met haar Sewing Blog waarop ze haar naaicreaties toont. Erg leuk om te zien wat voor mooie dingen ze allemaal maakt. :D

De derde Liebster gaat naar...Eva die met haar blog Maar Allerminst Saai laat zien dat het leven helemaal niet saai is als je datgene doet waar je hart naar uit gaat. En dat geluk niet in dure spullen zit.

De vierde Liebster is voor "Mama Werkt" die een opruimblog heeft Kastjes Mandjes Doosjes en sinds kort een afvalblog Mag het een onsje minder zijn. Erg leuk om te lezen, opruimcollega!

En dan de vijfde Liebster. Deze gaat naar Creatief met een Klein Budget van "Vlierbloesem". Wij leven zelf ook van een klein budget, en het is erg inspirerend om de blogs van medebespaarders te lezen.

Al met al was het erg lastig toch om te kiezen, omdat ik ook zoveel bespaar/opruim/levensblogs lees. Maar dit zijn de 5 die ik gekozen heb.Ik hoop dat jullie allen de Liebster Award ook weer doorgeven, zo niet, no hard feelings! Blog on! zou ik zeggen :D

En voor nu, iedereen een fijne zonnige zomerse zondag gewenst!


2 opmerkingen:

  1. Hoi, jee ik voel me supervereerd, dank je! Ik heb hem ook doorgegeven :-)
    Ik had de blog van je vriend al eens bekeken, mooie dingen zeg! (Ik wilde toen een reactie plaatsen maar zat op de ipad en dan geeft ie reacties weer onder mijn mans account, dus dat was niet handig)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gedaan, Fryskmemke.
    En keep on going strong :)

    BeantwoordenVerwijderen